בדרך למירון • בעקבות הפרסום ב"אתר קול חי": הושגו הבנות

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בדרך למירון • בעקבות הפרסום ב"אתר קול חי": הושגו הבנות

    בעקבות הפרסום באתר קול חי לפיו מערך התחבורה הציבורית למירון עומד בסכנה, חבר הכנסת ישראל אייכלר וסגן ראש עיריית ירושלים ישראל קרלמן התערבו והבנות מול משרד התחבורה הושגו | כל הפרטים

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסום באתר קול חי על החשש ממחסור בנהגים בל"ג בעומר בגלל יום אידם של המוסלמים, בהתערבותם של ח"כ ישראל אייכלר וסגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן, הושגו הבנות וערובות לקיום המערך כיאה.

    סוכם כי על כל מפעילי חברות האוטובוסים למירון לדאוג לאוהל, אכילה ושתיה עבור כל הנהגים המבצעים את מסלול מבצע מירון תוך שימת דגש לצאת הצום של הנהגים הערבים. בנוסף, כל הנהגים הצמים המבצעים את הנסיעה למירון בשעות אחה"צ \ערב והגיע שעת סיום הצום, יורשו לעצור בתחנת דלק הקרובה לאזור בו הם נוסעים, לצורך הפסקה של כ 20 דקות לאכול ולשתות ולאחר מכן להמשיך בנסיעתם. ההוראה הזו תגיע לכלל הנהגים ולמפעילי חברות האוטובוסים. גורם בכיר במשרד התחבורה אומר: כי זהו מענה נכון ומתבקש לאותם נהגים שצמו ורוצים לשבור את הצום בזמן.

    עוד נודע כי משרד התחבורה יפיץ עלון לכלל הנוסעים למירון בכל מקום ובכל חברה, בו יהיה כתוב על בקשה להתחשב בנהגים המוסלמים שצמים בימים אלו, ועל ההתחשבות בצורך לעשות עצירה כדי לאכול ולשתות עם סיום הצום.

    בנוסף, בשורה משמחת. הושג סיכום עם משרד התחבורה כי כל האוטובוסים הנוסעים למירון דרך כביש 6 ימשיכו עד היציאה האחרונה של כביש 6 ומשם למירון ולא כמו שהיה עד היום דרך עירון, מגידו ועפולה. כביש 6 החדש ביציאה האחרונה שלו שופץ והורחב כך שנותן מענה מהיר להגיע למירון משם ולא דרך עפולה ומגידו. בכיר במשרד התחבורה אומר: "הצלחנו להביא פתרונות לבעיית הצום וכביש 6. בימים אלו משלימים במשרד התחבורה את ההיערכות למבצע מירון, המבצע הגדול של כלל הגופים הנוטלים חלק במבצע, בתקוה ובעזרת השם שהכל ילך כשורה וללא תקלות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר היום בעקבות פתיחת כל הקטעים הצפוניים של כביש 6 יש עומס מטורף ולא היה מקום לאוטובוסים להיכנס ונאלצו לחנות על הכביש הראשי דבר שלא חשבו עליו שלאורך כל המאות קילומטר של כביש 6 ישרק תחנת דלק אחת